Jun 3, 2009

What's wrong with me?

Kebelakangan ni, malah sejak hampir sebulan lepas aku jadi semakin mudah marah-marah dan kecik ati. Nak kata PMS, takkan la sampai sebulan? Hidung pun da makin sensitif menjadikan aku tak suka orang cakap dengan aku dekat-dekat sebab selalu terdera dengan bau nafas orang lain. Kadang-kadang terganggu dengan bau sendiri.(tapi sejak pakai deoderan Dr.Mist masalah bau sendiri da kurang banyak) Kerana perkara-perkara macam tu je da boleh buat emosi aku terganggu beberapa minit dan kadang berlarutan sampai satu hari. Perkara-macam tu secara otomatik menjadi sebab aku cepat melawan bila ditegur, tak pandang orang bila bercakap, mudah rasa terganggu, mudah melenting bila jadi bahan gurau dan menjadi seorang yang menjengkelkan. Man... i just cant help myself by having this bad breathe alert..Errhh!!

Helpp!!! Perhaps i'm lonely and need friends. Where are they?

6 comments:

sourplum said...

ko kwen jela cpt2

wawashauqi said...

oooo...tandanya kena kawen eh? ehek hek hek(gelak gatal)

anizsDANbintang... said...

frens are like stars,cik wawa..
we can't always see them,but actually they're always there..

^_^

wawashauqi said...

can be seen tp takleh dcapai?? urmm...tak rela...uwaaaa!!! turun lah bintang ke ribaan ku!! hehe

sonik-malam said...

kosong tak wujud jika punya isi...soalnya adalah kualiti isi itu sendiri! :)

wawashauqi said...

ok. aku kena gemukkan badan, ye sonik?
Ehehe.. gurau aje...
Iye... aku memang kurang yang itu. Pun, masih memperbaiki