Jun 3, 2009

My 1st 3D

Aku tengok blog budak ID yang lain, sume pakat tunjuk hasil 3D yang diorang buat.


Yang ni aku buat pakai software InteriCAD. Orang kata software ni senang. Walaupun ini software pertama yang aku pakai untuk belajar dan buat 3D, tapi aku berani akui kebenaran kenyataan orang lain sebab aku yang lampi ni pon, cepat jugak la dapat apply apa yang diajar. Plus, nak render kejap je! Kejap sangat! Tak macam 3D max yang kadang-kadang kena ambik sampai satu hari untuk render satu view.

Sayangnya, aku hanya boleh buat 3D bila salah seorang 3D maker tak datang sebab software hanya boleh dimuat turun pada 2 PC sahaja (da semestinya PC aku tak termasuk). Alahai ruginye aku~~

p/s: Perabut yang kelihatan b ukan diambil dari library tapi di'construct' sendiri.. ;P

6 comments:

sourplum said...

aku suka tgk shop lot interior designer
dorg nye design sgt la cntek
baru td aku lalu kt beberapa kedai2 ID kt ipoh
kagum cket2 ng kedai dorg

wawashauqi said...

ko kumpul duit bnyak2 nnti aku jadi perunding ID ko, aku pilihkan brg2 kat kedai2 tu utk rumah ko,k? hehe

sonik-malam said...

ajar aku!!hahaha

wawashauqi said...

Buah ciku uah kedondong,
Bole aje dong.

Hehe...
Tapi nak habaq ma, satu software 7k

sonik-malam said...

aku pelanggan setia pirasi..hahaha
tapi cuma pada perisian2 yg agak mencekik la..hahah

.ixzzue ixzzueids. said...

good job girl!!!!