Jun 4, 2009

Kongsi laaa~~

Aku baca balik post-post yang lepas, aku suka apa yang didiskusi antara Ash, aku dan Hasanah dalam post "Langsungkan Seni Untuk Dinikmati" yang aku buat pada Oktober 2008. Seronok bila dapat kongsi pendapat dengan kawan-kawan yang punya isi akal masing-masing yang kalau dikongsikan bersama, tentu macam-macam lagi perkara boleh dikupas. Otak aku ni pon da lama tak dibedah keluar isinya. Apa yang aku tulis mungkin tak cukup dari apa yang korang ada dalam kepala. Jadi kawan2, rakan2 dan sahabat-sahabat sekalian, share whats on ur mind in my blog. Ur tots may open others mind.

4 comments:

anizsDANbintang... said...

yup..sharing is caring rite?! hahahha

sonik-malam said...

aku lebih suka menggunakan 'harmoni'...seperti orkestra...si peniup, pemain bertali dan sang perkusi sering berkongsi rasa dan akal langsung mewujudkan satu bahasa yang indah...jika negeri kita adalah orkestra...pasti sempurna...
:)

wawashauqi said...

Ssungguhnya bisa kita tafsirkan dunia adalah okestra. Yang masing2 merebut hak mengetuai rentak okestra, shingga harmoni itu tak mmpu wujud melainkan dikawal di bawah organsasi yang berpegang pada satu prinsip sama.

sonik-malam said...

orkestra bukan seperti band yang membutuh ego dan kesombongan pada band-and lain...pemusik-pemusik terkawal dgn disiplin dari satu konduktor yang sentisa memasti runut-runut penceritaan sempurna dengan hati-hati...hasilnya kepuasan pada semua...