Mar 30, 2009

La la la..kerjalah...

Rindu pulak zaman studio!
Stres, stres jugak, tapi masih ada ruang utk bgurau dan ktawa. Kiranya macam bz dalam santai gak la... Beza dengan bila kat opis... buat kerja utk org, bnyak tnya org runsing, silap je, kena marah. Bile jiwa kacau, nak rasa tenang sket, takde pengubat. Nak kol bf utk mngadu, die lak rimas dgr aku cakap mcm semut bcakap..

Terbaik je yg bole dbuat, ckp kat diri sndri, "Rilek2 aje ye Wawa...Nak pandai mmg camni...".

2 comments:

sourplum said...

ltk la gbr ko kt opis
nk jgk tgk suasana kje ko

wawashauqi said...

tak dpt la yob. opis aku takleh cucuk pendrive.
aku bg byangan je la eh
opis setingkat je, dgn kluasan yg tak sbrape dan cukup menempatkan 8 org dsigner