Feb 22, 2009

20 Feb is my birthday!!

20 Februari lepas, genap sudah pusingan ke 24 usia aku. Tak untuk mentakpuaskan ati mana2 pihak tapi aku betul2 perlu jawapan pada soalan ni "Apsal aku masih muda luaran dan dalaman walaupon da 24 tahun sambut bday?". Emmm... ada plak la hati2 jeles yang mencebik tatkala membaca kebenaran fakta ni kan... Huahahaha!

Seawal 14 Feb aku dan adik yang lahir pada tarikh yang sama dengan Valentine's Day (btuah bf bliaw bole jimat kos beli adiah) menyambut bday bsama ahli famly yang lain. Kek buatan sendiri yang adik aku cakap macam kek deepavali dihidang bsama spegeti goreng, mushroom soup, mashed potato, pizza(datang kmudian) habis walaupon jumlah perut yang ada masa tu dianggarkan pada mulanya tak mampu mghabiskan hidangan yang begitu bnyak. Thanx to Maklang sbb bsungguh2 mjayakan hari bmakna ni walaupon dalam kesederhanaan... Love the presents!

Seminggu kemudian, aku menerima hadiah paling lewat dari Azmi (walaupon sbnarnya bliaw kasi adiah pada tarikh yang tepat)... Hadiah paling lewat yang juge paling besar!-sejibik teddy bear yang dberi nama Momo. Katanya nak lawan adiah dari Maklang (seekor zirafah merah nama Pluffy)

Kepada rakan2 yang tak lupa dengan ucapan dan doa2 pada aku, terima kasih banyak2... I love ya'll... Hadiah yang paling bharga untuk aku buat masa ni adalah doa dari kalian moga2 cepat la datang rezki untuk aku dapat keje.. Aminn...





"Momoe" pemberian Mimi




Cupcake pmberian Mimi juge

5 comments:

azmi hayat said...

bdak comel + kadang2 comot!.. happy birthday! moga kecomelan mu menjadi igauan ku..

hasanah said...
This comment has been removed by the author.
hasanah said...

ni dak sombong nie...hahahahahah
xde la...=]
semiga kamu
beroleh apa yg dihajati, berbahagia selalu, panjang umur, nak adiah kn datnag sini la....org g sana dier ade hal lak....=]
last but not least...

yeah!!!! wawaw dah berumur....hahahahaa

February 23, 2009 9:09 PM

hana said...

happy VERY BELATED birthday
(>.<)y

sonik-malam said...

babe...
hari jadi kau..
memandangkan aku pn xtau..
jadi aku belated kn je..
hahaha..
good luck 4 everything yah..;)