Oct 15, 2008

maaf sahabat


Kelmarin, aku trima spatah ayat dari seorg sahabat yang 7 tahun usia psahabatan kami. Sepatah cuma. Ayat yang berbau luka...

Dia sahabat yang banyak mmbantu tiupkan gumpal2 awan hitam yang sering memberat d dahi aku. Dia yang layak aku gelar sahabat... bersama utk ketawa, tak menjauh bila aku sedih. Ruang waktu silam yang sarat ttg kita , masih tak lekang kat ingatan.

Jarangkan aku tinggalkan kabar2 penting tentang diri utk bliaw ketahui. Tapi... sifat insan yang azalinya lemah, lalai, leka dan lupa... telah muncul menjadi kelemahan paling aula aku hingga terpinggir bliaw dari menjadi antara insan paling penting utk aku kongsikan brita gembira...

Maaf sahabat...
Kau masih yang terpenting dalam kehidupan bersahabat aku...

Maaf... cuma yang mampu

1 comment:

wawashauqi said...

aku stil tunggu encik hizwan mengucap walau sepatah salam kat aku. encik hizwan masih menjadi dirinya. kalau puncakan rajuknya, ucap maaf kita hnya dia peram sekadar